22.10.2012

Makijaż, OOTD, baby hair :)

 Hej! Jako, że nie poszłam dzisiaj do szkoły, bo strasznie źle się czuję, postanowiłam napisać jakiś post. Dzisiaj będzie więcej zdjęć niż słów, ale mam nadzieję, że dacie radę bez mojego gadania od rzeczy :P
W sobotę byłam na zdjęciach, więc pokażę Wam mój strój i makijaż. Bardzo lubię tą narzutkę, ale nie chodzę w niej do szkoły. Sama nie wiem czemu ,chyba jest zbyt ekstrawagancka? Nie wiem, wydaje ni się, że nie wypada.. :)






makijaż głównie wykonany paletką Sleek, Oh so special. Użyłam też jednego cienia z Kobo :)




narzutka - sh
legginsy - h&m
buty - deezee
torba - no name
okulary - i am
szalik - szafa mamy

+ mały bonusik. 
moje  baby hair są i cały czas rosną :D 
mam nadzieję, że będą dłuuugaśne :)




5 komentarzy:

  1. piękny makijaż. a ja uważam, że spokojnie możesz sobie tą narzutke nosić do szkoly ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny makijaż :) i fajna stylizacja :)
    A co do baby hair, mnie denerwuje taki jeżyk na czole ;) zwłaszcza jak robię fryzurę bez grzywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) obejrzałam właśnie kilka Twoich makijaży i jestem zakochana :) ja zapuszczam włosy, więc każdy baby hair jest pożądany i w ogóle mi nie przeszkadza :D

      Usuń