24.10.2012

Odżywione włosy od zaraz?

Cześć. Dzisiaj chciałabym co nieco powiedzieć Wam o masce z Pilomax, Natural Classic, Henna Wax Regenerująca maska do włosów. :) 



Zacznę może od tego, co zapewnia nam producent :
Regenerująca maska przeznaczona do intensywnej kuracji kosmetycznej włosów i skóry głowy. Jej specjalna receptura jest oparta na ekstrakcie Henny (Lawsonia), której białko penetrując włos i cebulkę włosową odbudowuje zniszczoną strukturę. Po zabiegu maską włosy stają się lśniące i sprężyste.
(więcej info. na str www.wax.com.pl)

Oraz od składu, ponieważ jest on dla mnie jedną z najważniejszych informacji :
aqua (woda) 
cetearyl alkohol (emolient tłusty, bezpieczny, chroni włosy przed utratą wilgoci)
SODIUM LAURYL SULFATE ! (SLS- Detergent ! )  
methylparaben (substancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu.) 
lawsonia intermis extract (ekstrakt z henny)  
parfum substancja zapachowa
propylparaben (substancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu)
citric acid ( kwas cytrynowy , zwiększa trwałość kosmetyku) 
benzyl alcohol ( substancja konserwująca , składnik kompozycji zapachowych , rozpuszczalnik dla innych substancji , regulator lepkości) 
METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE (substancja konserwująca) 
methyisothiazolinone
 magnesium nitrate
 magnesium chloride.

waga : dostępna jest w pojemnościach 70g, 240g, 480g.
ja mam ją w tej największej pojemności.

cena : niestety przepłaciłam (29,80zł APTEKA) jednak na allegro można ją kupić już za ok 12zł.

zapach : niezbyt przyjemny w opakowaniu, jednak gdy nałożę ją na włosy, pachnie przyjemniej. Po jej zmyciu zapach jest delikatny i utrzymuje się praktycznie do następnego mycia.

jak używać? : ja nakładam ją na dwa sposoby : nakładam na 30 minut, czepek + podgrzewam suszarką, albo nakładam na końcówki i zostawiam na całą noc.

opakowanie : nie jest zbyt praktyczne, jak narazie produkt wyciąga się dobrze, jednak pewnie z czasem gdy zacznie go ubywać, będzie to uciążliwe. również przeszkadza mi "zatyczka" ponieważ nie jest przytwierdzona, maska jest otwierana. 

konsystencja,barwa : ma ona kolor pudrowy różowy, konsystencja jest dość gęsta dopiero gdy nakładamy ją na włosy. 

plusy : 
+ doskonale wygładza włosy
+ włosy nie plączą się, świetnie się rozczesują
+ mają blask
+ są nawilżone i nie przetłuszczone
+ delikatny zapach pozostaje
+ dobrze się ją nakłada 
+ duże opakowanie
+ włosy są wzmocnione już po pierwszym użyciu
+ odbudowuje zniszczone włosy
minusy : 
- brak czepka
- długi czas trzymania na włosach + podgrzewanie
- średnia wydajność 
- trzeba po niej włosy myć nawet dwa razy, bo jest problem, żeby ją zmyć

Podsumowując, polecam tą maskę. Następnym razem jednak kupię WAX TREATMENT, ale to nie znaczy, że nie wrócę do niej ponownie. :)





2 komentarze:

  1. mam tę samą odrzywkę i kupiłam ją na str. paatal za ok 11 zł ;) i muszę powiedzieć że ja nie podgrzewam wlosow w czepku suszarka a trzymam w reczniku, na odrzywce producent podaje jeszcze jeden pomysl aby nalozyc ja pod prysznicem wtedy gdy my się myjemy ciepla woda paruje i pomaga naszym wlosa sie regenerować a my zalatwiamy dwie potrzeby w jednej ;) i nie myje po niej wlosow tylko spłukuje ja ciepla woda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem wiem, też ją tak stosuje jak mam więcej czasu, to trzymam nawet godzinę :) + też spłukuję ją wodą, ale najpierw ciepłą wodą, żeby otworzyć łuski, a później zimną - żeby zamknąć :) ps. jak Ci się sprawdza?:)

    OdpowiedzUsuń