25.12.2012

Wigilijnie :)

Hej. Miałam być tutaj dopiero po nowym roku, ale jednak jestem już teraz :) Mam chwilę czasu, bo strasznie mi się nudzi i tak naprawdę nie wiem co mam ze sobą zrobić. Owszem, mogłabym czytać Zbrodnię i Karę albo uczyć się na angielski..ale no cóż, za dużego mam lenia :) Rano nudziło mi się i "wyczarowałam" makijaż z przepięknym cieniem golden rose z Kobo, uwielbiam ten cień, chociaż bardzo rzadko go używam. Pokażę Wam również strój na wczorajszą wigilię. Nic szałowego, ale dobrze się w tym czułam, a to najważniejsze :). Dostałam prezenty, z których jestem zadowolona, może pokażę je kiedyś tam w następnej notce. A tymczasem koniec wstępu, zapraszam do oglądania :D





 
Samojebki w lustrze koniecznie :D haha :)

Sukienka - dorothy perkins
Narzutka - h&m
rajstopy/pasek no name
buty - deezee

15 komentarzy:

  1. Wyglądasz prześlicznie ;;) Wesołych świąt i dosiego roku ;))

    I jeszcze mini pytanko ;p powiedz mi czy dawno kupiłaś narzutkę i ile kosztowała ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że bardzo dawno, bo zakosiłam mamie z szafy :P

      Usuń
  2. sliczny strój i makijaz
    kiedy bedzie jakis filmik na yt?

    OdpowiedzUsuń
  3. A dostałbym linka na prv? K.T

    OdpowiedzUsuń
  4. pokazuj nam się częściej w całości, wyglądasz super, w tej fryzurce zdecydowanie Ci do twarzy, piąknaaa!

    OdpowiedzUsuń
  5. nominowałam cie do Liebster Blog Award ;-)
    na moim blogu jest napisane o co chodzi :-)
    oraz są pytania na które należy odpowiedzieć ..
    Buźka :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, : )
    Nominowałam Cię do 'Liebster Blog Award', zasady i pytania, na które należy odpowiedzieć znajdziesz u Mnie na blogu w poście 'Liebster Blog Award.' .

    Paulina .

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz!

    Nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award !
    Sprawdź na moim blogu:
    http://martoszkaa.blogspot.com/
    Daj znać, czy bierzesz udział.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie :)
    Zapraszam http://coocowhat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń